Dag 1, 06-08-2023

Vertrekdag naar onze tussenstop in Würzburg.
Vanochtend om 9 uur de wekker gezet. Dat was op zich best vroeg voor ons omdat we een driedaags festival weekend achter de rug hadden en vannacht pas om 4 uur op bed lagen. Na een kop koffie de laatste spullen in de auto gelegd. Gisteren hadden we het meeste al ingepakt. Na een klein afscheidsrondje van de oma's en ons hondje zijn we op pad gegaan. Degene die ons kennen en een beetje volgen weten dat we de vakantie meestal beginnen met een bezoek aan de Mac. Dus nu ook, na 500 meter de afslag genomen voor deze traditie.
Om kwart voor 12 zijn we daarna echt vertrokken.

Onderweg een paar keer stil gestaan door file en ook nog aardig wat regen gehad. Uiteindelijk waren we om 18:00 uur bij ons B&B hotel in Würzburg.
Na een korte check-in de koffers naar binnen en gauw richting centrum voor het avondeten. 2 jaar geleden enorm lekker gegeten in de plaatselijke Pizzahut, dus vandaag op herhaling. Dit keer niet de pizza's uit het pannetje maar de gewone Classic.

Ondanks dat we best honger hadden kreeg niemand zijn pizza op, behalve Joey. Met een volle pens weer naar het hotel gelopen. Het was helaas te slecht weer om de binnenstad nog eens te bezoeken en het was zondag, dus erg rustig en weinig te doen.

Weer terug in het hotel gelijk op bed, heerlijk chillen.
Het was nog maar half negen, maar een goede nacht is wel welkom.